Wednesday, August 8, 2007

好久都没有更新我的部落格了耶,有人在等我update吗??哈哈...应该是没有吧,因为我的没有写什么有意义的东西..
最近都好烦哦。。。这段时间好像发生了很多不愉快的事,愉快的也是有啦。。。反正人生嘛,本来就是这样的啊。。。我在此奉劝大家,做人不要太自私哦,不然真的很令人讨厌耶....
各位乡亲父老,如果你们已经谈恋爱了,请不要一直活在自己的世界里,这不但会令人觉得很恶心和讨厌,而且会令到你失去很多很多的朋友...那天我的高妹伤了我的心耶,真讨厌...哈哈..不过已经没事了。。这才算是真正的好朋友,吵架固然会有,但却不会伤了我们的感情,只会让我们更加珍惜彼此。。。我好爱我的姐妹们。。我们六个都很美很可爱哦。。。别说我没夸奖你们。。哈哈。。
好吧。。现在我们来讨论另一个话题。。对于感情这回事,是不是大家都有不同的看法呢??如果一天你碰到你真正喜欢的人,是不是该努力去争取呢???感情是一件很复杂的事,大家用该都认同吧...好吧。。我们来举几个不同的遭遇。。大家可以写下自己的意见哦。。
问题一:如果你爱的人却也是你朋友爱的人,你会怎样做??
这就要看情况了咯..如果对方爱的人不是我而是我的朋友的话,我就会放弃。。不过如果我爱的人也爱我的话,我不会轻易放弃这段感情..如果放弃就等于割爱,这并不是表示你很伟大却显示了你的愚蠢..如果你的朋友会为了这样的事而和你绝交的话,证明这个人真的很没肚量,也不动什么是棉清不会有幸福的。。。
今天就先写到这里吧..暂时还没什么灵感,打字真的很累也。。哈哈。。。
p/s:幸福是要自己争取的,而不会自己送上门的..

6 comments:

Michelle said...

ah u...next time also need to think about other people's feeling..remember there are many sides of a story!u made me lose hopes for friends for quite some time.Yup problems between friends are non-stop just hafta find the solutions or just leave it for time to erase it...but it will still be there(i think).o-k..Ta-ta to the problems!i got stupid news to tell u tomorrow!hmph...see la..i think it's way too stupid actually..arrm..aiya tomorrow tell u if i remember.hahahaha

Emily said...

you shooting me ha? haha...
but to me ah, the friend bu shi shuo jue jiao, is li kai them, in case she feels more sad.

Emily said...

oh yeah, got a suggestion here. if the friend found a new good friend cannot neglect the older friends! the old friends will feel hopeless and sad...

Emily said...

to me, all my friends are valuable. i treat the friends whom i really cared for with a true and loyal heart. and i always like to listen whenever one of them needs to talk. so my dear friends, you can always come to me whenever you need a good listener, or someone to comfort you (although im not good at that)... my X friend never treated me like how i would have treated my friends, but thanks to you guys, my hopes are not destroyed completely yet. =*

katrina said...

其實我每次都會來看噢﹐等待妳更新。。。很早就想來留言了﹐一直沒有。哈哈
怎麼會沒意義呢﹐像這篇就很有意思啊﹗我相信這篇會感觸很多人。
很少看到我的親愛的那麼感傷噢。
相信惠盈不是故意的﹐她應該也會傷心吧﹐妳不要介意噢。嘻嘻
感情的確是件很複雜的事情﹐有時候真的說不通。哈哈

Cut3babyJo0 said...

haha...my dear very sweet oh..hehe..love you my qin ai de..

欢迎光临“我的世界”

Haha...欢迎大家进入充满关于“可爱的我”的小小世界。。这里可以增加你们对我的认识哦。。